[O1] co zaślepić odmę czy egr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Destro
    Classic
    • 2008
    • 11

    [O1] co zaślepić odmę czy egr

    Jestem/ będę w podobnej sytuacji (wymiana pompy na 11) i doradzono mi że na korektę, delikatnie mogę pojechać (mam ponad 200km). Ale delikatnie !
  • m.p
    Classic
    • 2007
    • 31

    #2
    [O1] co zaślepić odmę czy egr

    Witam
    mam pytanie i po przeszperaniu forum już sam nie wiem,problemem jest że staje geometria w turbinie(teraz już trzeci raz),żeby uniknąć problemu z tego co wyczytałem trzeba zatkać egr albo zaslepić odmę,albo egr+odma.Czy to może być powodem stającej geometrii w turbinie?
    znalazłem podkładki do EGR :

    żona też użytkuje auto,także wychodzi też jazda po mieście.

    silnik 110 ASV

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Eidos71
      RS
      • 2011
      • 2050
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Zaślepia się tylko EGR. Odmę możesz ewentualnie "odprowadzić" pod podwozie, aby cały "syf" z odmy spływał pod auto. Ale najlepiej zaślepić EGR (oczywiście na zimnym silniku), a przewód odmy porządnie wyczyścić
      Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
      MOJA FURKA

      Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

      Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

      Komentarz

      • m.p
        Classic
        • 2007
        • 31

        #4
        Zamieszczone przez Eidos71
        Zaślepia się tylko EGR. Odmę możesz ewentualnie "odprowadzić" pod podwozie, aby cały "syf" z odmy spływał pod auto. Ale najlepiej zaślepić EGR (oczywiście na zimnym silniku), a przewód odmy porządnie wyczyścić
        no ale to było powodem że staje geometria?
        te podkładki zaślepia sie na przewód metalowy który łączy turbo z egr?
        czy będzie wywalał błąd?

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          zaslepienie egr-a i odmy nie pomoze na zapiekajaca sie geometri .powodem zapiekania sie geometri to PSJ i jezdzenie dieslem po 10 km do pracy i spowrotem .jesli masz vag-a to zrób logi dynamiczne z bloku 3 8 11 bo nie koniecznie musi byc to wina zacinajacej sie geometri
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • m.p
            Classic
            • 2007
            • 31

            #6
            Zamieszczone przez german81
            zaslepienie egr-a i odmy nie pomoze na zapiekajaca sie geometri .powodem zapiekania sie geometri to PSJ i jezdzenie dieslem po 10 km do pracy i spowrotem .jesli masz vag-a to zrób logi dynamiczne z bloku 3 8 11 bo nie koniecznie musi byc to wina zacinajacej sie geometri
            nie ma sensu już robić logów,zakładam turbo po regeneracji dlatego chciałem uniknąć ponownie problemu?

            [ Dodano: Nie 12 Lut, 12 12:17 ]
            oczywiście N75 też zmieniony

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Zamieszczone przez m.p
              zakładam turbo po regeneracji dlatego chciałem uniknąć ponownie problemu?
              dawać w palnik od czasu do czasu, żeby kierowniczki popracowały w pełnym zakresie i tyle.

              Komentarz

              Pracuję...